Höstplanteringar i tre storlekar

 
 
 
Minsta modellen innehåller;
  • höstglöd - Kalanchoë blossfeldiana
  • dracena
 
 
Mellan storlekens innehåll;
  • murgröna - Hedera helix
  • höstglöd - Kalanchoë blossfeldiana
  • chokladstrut (super god sådan!)
 
Till största krukan valde jag en stor växt istället för flrea mindre;
  • "plättar i luften" - Muehlenbeckia
  • chokladstrut (ytterligare en god smak)
 
Tanken med dessa planteringar var att få till fler storlekar på presentblomma i vackra höstfärger. Jag valde en enkel dekoration i form av några tunna micadopinnar för jag skulle samtidigt exponera de nya chokladstrutarna som ger en extra "presentkänsla". Vi försäljning så slog jag in i cellofan, det blev en riktigt fin present tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0