Växtinredningar

Här fick jag möjlighet att följa med Linda ut på växtinredningar. Vi var först på Högskolan i skövde där vi skulle lägga en hjulplatta under varje plantering.
 
 
Det var ju inte bara jag och Linda utan Hans, Elin och Anna var också med planteringarna vägde bly kan jag meddela. Dom blev betydligt lättare att hantera med hjul under.
 
Sen åkte vi vidare till ett företag i Skövde. Tyvärr var det fotoförbud så jag får berätta istället... Det finns många olika miljöer vid restaurangen, i passager och utsällningsmiljöer. Vi bytte en del träd, gjorde lite beskärning och besprutade en del växter som hade ohyra. Fyllde även vattentankarna i bäddarna. Här har växtinredarna fullt upp att göra i tre dagar varje månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0