Exponering

 
Denna uppgift fick jag ca en timma innan stängning, men blev supertaggad. Jag bara älskar att fixa och göra fina saker. Tycker att jag fick till det bra på den korta tiden. Det blev fyra helt olika "presentblommor" men ändå i samma färgskala. Priserna hade jag också i åtanke från den billigaste på ca en hundring till den dyraste på drygt trehundra, något för alla med andra ord.
Hade inte riktigt tiden att kolla upp vad alla använda blommor heter men några har jag koll på;
 
  • höstglöd - Kalanchoë Blossfeldiana
  • ormbunke - Pteridophyta
  • spansk peppar/ prynadspaprika - Caspicum annuu
  • krysantemum - Chrysantemum x morifolium
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0